Comanda dvs va fi livrată în intervalul afisat in pagina de produs.
Livrare prin curier
Comanda cu livrare prin curier va fi procesată în cel mai scurt timp posibil si va fi livrată în 2-4 sau 5-10 zile lucrătoare. (
intervalul afisat in pagina de produs)
Companie de curierat: Sameday | DPD
Plata
Plata cu cardul online: Visa, MasterCard, Maestro, American Express. Suma totală va fi debitată de pe cardul dumneavoastră atunci când comanda este finalizata.
Plata in numerar la livrare este disponibila si este taxata cu +5 lei la finalul comenzii
CE CAUTI?
Cosul meu (0 articole)
Cosul tau de cumparaturi este gol.
Contul meu
Inregistrare
Bucurati-vă de avantajele înregistrării:
Comanda: vizualizati Istoricul comenzilor, urmăriti si gestionati achizitiile si returnările
Agendă si portofel cu carduri: stocati în sigurantă detaliile de livrare si plată pentru o finalizare mai rapidă a comenzii
Salvat pentru mai târziu: listati articolele preferate si urmăriti disponibilitatea acestora
Usor si gratuit, în 14 zile lucratoare de la data livrări
Consultati conditiile si procedura în întrebările frecvente privind returnarea
Returnarea produselor
Conform legislatiei in vigoare O.U.G. 34/2014, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru comenzile livrate prin curier. Produsul returnat recomandam sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (pe cat posibil in ambalajul original cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la data primirii dovezii ca produsul a fost returnat sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia acesta a trimis produsele catre noi, luandu-se in considerare data cea mai apropiata,in contul bancar al clientului, sau contul bancar indicat de client pentru returnarea sumei. Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a refuza produsul. In cazul in care comanda a beneficiat de promotia "Livrare gratuita",cheltuielile de returnare vor fi suportate de client. Ina cazul in care clientul solicita retragerea din contract,in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. Daca produsele sunt returnate intr-o stare in care nu mai pot fi vandute ca si noi, ne rezervam dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produselor ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsele, pe cheltuiala acestuia. In situatia in care produsul va fi preluat de catre noi, suma va fi returnata in termen de 14 zile de la primirea notificarii de retragere. Consumatorul este responsabil sa le trimita la adresa vanzatorului care este indicata in documentele de achizitie si pe pe site, sa se asigure de transportul lor si sa suporte costurile, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat decizia sa de retragere din contract catre GROUP EPLUS STC SRL. Returnarea produselor Site-ul www.DailyPlus.ro comercializeaza si produse dupa specificatiile clientilor, care se incadreaza in exceptiile privind dreptul de retragere prevazute de articolul 16 al O.G. 34/2014 referitoare la contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale. Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, in cazul in care Clientul (Cumparatorul) opteaza pentru achizitionarea unor produse personalizate in mod clar, confectionate dupa specificatiile indicate de catre client (Cumparator), produsele suferind astfel modificari la cererea Clientului, acesta accepta faptul ca produsele de acest fel nu se returneaza si nu se pot inlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 30 zile. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (pe cat posibil in ambalajul original cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la retur. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris in termen de 48 de ore de la primirea produsului.In acest caz plata transportului va fi suportat de GROUP EPLUS STC SRL Pentru a returna un produs, notificarea se va face in scris pe adresa de e-mail: contact@dailyplus.ro sau la numarul de telefon 0750817026, orice alta modalitate de a ne contacta NU va fi luata in considerare (ex:pagina de socializare Facebook). Intervalul orar in care raspundem la notificari este 10:00-17:00 de luni pana vineri.
Stimați consumatori, prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.
– Către [aici se introduce numele, adresa poştală şi, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de e-mail ale profesionistului]:
– Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii (*)
– Comandate la data (*)/primite la data (*)
– Numele consumatorului (consumatorilor)
– Adresa consumatorului (consumatorilor)
– Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)